aku mencari rasa dalam damai keikhlasan

jangan membenci aku sebelum aku memberi kaseh...ruang hati sempit bukan ukuran punca tuk aku menolak semua...terimalah aku seadanya aku...aku sedia membahagiakan selagi TUHAN menberi nyawa atas jasad ku...

Tuesday, August 3, 2010

tentang centa hati daku!



last 2 week ak blik kl tok menunaikan janji pd SPA!!
hahaha....smbil2 menghbskn hr2 ku bersama yg tersyg...
die nelah kesygn aku sejak bln 1 hr 2...dan makin bsr dh...
alhmdlh...dh pndai nk mkn mcm2, dh pndai mrjok, nk p jln2...
paling syok dh pndai bersuare wlaupun hnya terkluar perkataan
" a'ah..."....hahaha...so cute babe...u knw dat i realy luv u cyg...
2 gmba kt atas 2 pg pas ak smpai kt kl...tros 'culik' dr umah die,
bg bekpes biskut...hehehe....chumil je tgk die mkn...mulot 2 dh pnoh
ngan biskut tp mate maintain bulat kt cmera....hahaha....


2 tgk die punye mug...bsr btol...xmaen la cwn2 plastik ne...
xlyn beb...tgk sblh mate je...hahaha...wht da good boy dat i ever had...
hahaha...by da way, ak ttp lynkn aje selera si kecik ku ne....hehehe...
baru tgglkn sebulan dh mcm2 perangai yg klua...zain2...bdk2 zmn skg...
mmg advanced...hahaha...cume mghrp pd Allah, moga dpelihara IMAN si kecil ku
ini...biarlah dia membesar menjadi khalifah terpilih yg mampu menegakkan
syiar islam...ALLAHUAKBAR!!!

No comments:

Post a Comment