aku mencari rasa dalam damai keikhlasan

jangan membenci aku sebelum aku memberi kaseh...ruang hati sempit bukan ukuran punca tuk aku menolak semua...terimalah aku seadanya aku...aku sedia membahagiakan selagi TUHAN menberi nyawa atas jasad ku...

Tuesday, August 3, 2010



now nk story abot my little syafiq n syafiqah!!
they now was 7 years old n ready on primary school!

dh bsr dh 2 bdk baek neh...
trgt dlu mase dorg kck2...sorg kaki nangis...sorg lg kaki jln...
hahaha...tp ape2 pon dorg mmg bez...

cite psl syafiqah...
die ne dr kck dh advanced trlbh...
sng bergaul dgn org...
sng mtk tlong(mase umo 2-5 thn)...skg susah dh..,hahaa
sumenye sng lah...tp bile dh skol ne...nk jge die lbg susah dr adek(karl)...
hey byk tol ragam...tu xkene..ne xkene...last2 kne la dgn tgn ateh die kan...
hahaha...2 lah notty sgt...
tp so far,stuq die ok je...alhmdlh...cume penig jgk lah...
BI markah kemain tggi, bile tang BM jatuh xagak daa...
knp kak oi...susah sgt ye bhs ibunde kite...hahaha...
ape2 lah kak...janji akak bljr rajin2 k!!

cite psl syafiq...
die ne mase kcik tersgt lah suke menangis...
pantang silap skit...esh...
kdg 2 geram jgk la...nsb chumil...hehehe...
sebaye ngan syafiqah cume bln je laen...
dgr cite stud die ne pon ok jgk..alhmdlh...
moga2 berjaye ye syg ye!!


syg kamu berdua!!
all da best my little babe!!
may Allah bless u guys...muahhh=)

No comments:

Post a Comment