aku mencari rasa dalam damai keikhlasan

jangan membenci aku sebelum aku memberi kaseh...ruang hati sempit bukan ukuran punca tuk aku menolak semua...terimalah aku seadanya aku...aku sedia membahagiakan selagi TUHAN menberi nyawa atas jasad ku...

Tuesday, August 3, 2010

tentang centa hati daku 2!



ne nk cite pasal centa hatiku lg....
again n again...xkan bosan bile berbicara ttg die ne...
hahaha...

hr 2 aku tdorkan centa hatiku dlm buai...tanpa
pgtahuan mama die...sbb die xpnh tdo dlm buai....
hahaha...(sbb die asyik meragam je on dat day...)
xtau nk buat pe dh...so ne lah carenye nk bg dat boy diam...
hehehe...tp 2 la...dat boy gayat da!!!tgk die tdo...genggam gile
bntal busyuk die...tkot jtuh kot....hehehe....xkan lah syg oi...
ku xkan biarkan kamu jtuh...im always b wif u dear....
tp...cute jgk tgk care die tdo...besh je...tenang n mendamaikan...
die mmg menenangkn jiwa hatiku yg bnr2 bergelora....
argh....sigh*

terima kasih centa hatiku....
kau selalu membantu dlm mencari jln khdpn...
moga centa kita akan terus mekar hgga ujung nyawa...
akan ku pastikan kamu hnya trima yg tbaek syg...
dat my promise 2 u my dear zain!!!

No comments:

Post a Comment