aku mencari rasa dalam damai keikhlasan

jangan membenci aku sebelum aku memberi kaseh...ruang hati sempit bukan ukuran punca tuk aku menolak semua...terimalah aku seadanya aku...aku sedia membahagiakan selagi TUHAN menberi nyawa atas jasad ku...

Sunday, April 25, 2010

terima kasih pada mereka-mereka itu...

yup,simple is better...

bosan aku mencari khilaf diri
takkan hanya aku yang berpunca khilaf sedang yang lain berwatak sempurna...
sedar aku atas kejadian alam tuhan...
mereka juga punya khilaf yang tidak berdinding...

akhirnya, terasa ingin kembali ke tempat asal hidupku...
kembali kepada mereka-mereka yang setia menerima khilaf diriku...
yup...aku ingin kembali pada mereka itu...
yang punya hati semulia insan...
syukurku atas takdir tuhan...
di kiri sisi insan berhati batu,
namun di kanan tunjuk ku,
ada insan berhati mulia...

aku mahu mereka mengerti,
ini mungkin yang terakhir aku menyatakan benci,
pada ketidakadilan hukuman dunia insan,
kerna aku sudah bertindak nekad,
hidup perlu diteruskan walau diri dikelilingi penghasat dunia,
percaya ku pada hukum tuhan,
masih ada mereka-mereka itu yang menerima aku dalam
khilaf ku tidak berpenghujung...

terima kasih pada mereka-mereka itu...

No comments:

Post a Comment