aku mencari rasa dalam damai keikhlasan

jangan membenci aku sebelum aku memberi kaseh...ruang hati sempit bukan ukuran punca tuk aku menolak semua...terimalah aku seadanya aku...aku sedia membahagiakan selagi TUHAN menberi nyawa atas jasad ku...

Tuesday, August 3, 2010

tentang boyfren ksygn ku!


nelah boyfren ksygn hmba!!
hensem+cute+chumil=karl!

die ne mmg slalu membuatkan aku tercbr kgd kala...
cerdik sesangat dh skg ne...
ade je idea baru tmbul dlm kepala...adik nk wat ne lah, 2 lah...
tp aku gelar kan die bby...biar smpai bsr pggl bby...hahaha...
but his always being my bby...right bby!!!
sometime penat sgt lyn die...smpai kene marah ngan aku...
cian die ye...tp mrh2 syg...hehehe

berhrp sgt die akan membesar mjd insan terbilang...
akan ku pastikan die stisa mdpt hny yg tbaek...
tggungjwb tok mlihat die mbsr dgn smpurna ttp trletak
pd driku kerna aku syg kt die ne sgt2...yup!!!

FOR U MY BABE...
i dedicated my life 4 u...
because u are my only 'boyfren ksygn ku'
hehehe...
muahhhh=)

No comments:

Post a Comment