aku mencari rasa dalam damai keikhlasan

jangan membenci aku sebelum aku memberi kaseh...ruang hati sempit bukan ukuran punca tuk aku menolak semua...terimalah aku seadanya aku...aku sedia membahagiakan selagi TUHAN menberi nyawa atas jasad ku...

Sunday, February 21, 2010

kebangsatan bangsa ku.......22fef10'


mereka mengaku tmn seperjuangan, tapi masih mahu menyimpan dendam, mereka setia bergurau senda, tapi tetap sedia mencari salah, faham ku dihujung keliru, bagaimana hidup seperti mereka, bila hati tiada setia, bila rasa tiada bahagia, mereka rela berpura senang, mereka riang bergurau kosong, sepertinya, tiada sedih bila berdusta, tiada duka bila menikam, erghh...... bosan aku dalam jalan seperti ini, harus bagaimana ikhlas terjalin, bila hati dan jiwa, rela memilih jalan keliru, dari hidup damai berteman.......

No comments:

Post a Comment