aku mencari rasa dalam damai keikhlasan

jangan membenci aku sebelum aku memberi kaseh...ruang hati sempit bukan ukuran punca tuk aku menolak semua...terimalah aku seadanya aku...aku sedia membahagiakan selagi TUHAN menberi nyawa atas jasad ku...

Thursday, April 7, 2011

benarkan aku terus mencintainya....

benarkan aku mencintainya
andai itu takdir tertulis,
andai itu rasa yang tercipta
andai itu kebenaran terlukis...

benarkan aku mencintainya
kerna ia menjadikan aku bahagia
kerna ia membuatkan aku teruja
kerna ia mendiamkan segala punca...

dia kaseh yang tercipta
setelah semua terkunci makna
dia rindu yang tergendala
setelah jasad memendam rasa
dia maksud yang terkandas
setelah menunggu sekian punca

dia memungkin segala punca
kerna tiada jawapan atas kasehku...
sekadar mengingatkan...
aku mencintainya kerana dia
mencintai tuhanku....

No comments:

Post a Comment